Kvällen..

Hej!!

Så skönt väder det har varit idag! Hoppas ni har varit ute och tagit vara på solen.. ;)

Jag själv har jag fått lov att söka jobb hela förmiddagen..
Skulle sitta fint med ett vikariat i sommar så man har lite extra pengar till hösten om det blir högskola!
Inte gratis och vara student, som sagt..
Och tänk om A-kassan kunde få tummen ur arselet någongång också, så man har åtmintone lite cash och röra sej med! Just nu lever jag på sparpengar faktiskt, mestadels..

Nej, över till roligare saker! Usch! *vifta bort*
För nu har ju kvällen kommit och jag ska bara ta det lugnt med lite grillning och tvättning var det tänkt! =)




Postat av: Jeanette

va fint du gjort de i bloggen.

2009-06-24 @ 11:56:49
Postat av: Angelica

Tack janet! Inte jag som gjort designen, men visst blev det fint!! =) Hon heter nicole som har gjort den. jag ska länka till henne sen..

2009-06-24 @ 12:58:56







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0