Slingat..

Nu är håret slingat och klart..  Är det inte extremt kul och göra något nytt!? ;)
Blev ju inte någon jätteskillnad, (hade inte räknat med det heller) men nästa gång ska jag slå på stort.. =)
Bild får ni imorgon! För nu tror jag faktiskt det är dags för kvällsmacka och sen lite tv för min del..

Hej alla nya läsare, förresten! tihi! Riktigt kul att ni kikar in här hos mej..
Kolla in min myspace också om ni har lust! =)

Eller äh jag lägger in från youtube. Min snälla bror la ju ut mej där för ett tag sen..




Nej nattinatti säger jag för idag.. Sov så gott!




Postat av: Stephanie

Sv: Precis, vi är äkta djurvänner!! ^^

2009-06-04 @ 07:07:22
URL: http://rassberryfloweer.blogg.se/
Postat av: Jeanette

släng ut en bild nu dåååååååååååååå

2009-06-04 @ 10:54:41
Postat av: Random

Du borde vara med i talang, sjunga o sitta still hela tiden e galet :P

2009-06-04 @ 16:17:51







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0