Äntligen bestämt!

Nu är det bestämt! Blir Sthlm på fredag!! Fy sjutton va roligt det ska bli... Nu kommer jag tuss!
Tänkte lägga ut en bild på oss nu såhär innan läggdags. Men jag hittar fasiken ingen bild alls på oss tillsammans! Trökigt..
Men i helgen då blir det nog ett och annat kort kan jag tro..
Får faktiskt sällskap på självaste resan med! Inte hem tyvärr men dit iaf.. Och det är inte vem som helst! Petra den lilla filuren ska med! ;)
Skönt och inte behöva åka sj.. Finns inget värre!

Nej nu ska jag ta och plocka ur diskmaskinen och sen blir det tv och natti som gäller.. Ska bara vänta på lite kort från nyår. Mina egna var tagna med mobilkamera och jättekassa!

Ha det bra! Och God natt!





Postat av: jeanette

ahaaa e de dit du ska, nu hänger ja med.



ha så skoj!

2009-03-25 @ 06:56:45
Postat av: tuss

jag är sååå GLAD!! :D Bokar bord idag, tror jag har ett ställe på g som även serverar grymma drinkar och även grymma milkshake drinkar :D

2009-03-25 @ 10:56:26







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0