Lördag! Hemma igen.. =(

Hej kära ni! =)

Hann inte skriva någonting innan jag åkte igår.. Sorry! Vart lite stressigt.
Har kommit hem nu precis.. Inte roligt alls!
Bara ensamt och trökigt... Men men! Sitter och tar mej ett glas vin nu faktiskt i min ensamhet. Skål! haha..
Ska kika lite på tv sen blir det nog läggdags.. Blir inget roligare än så idag. Jag och tuss har sprungit runt och donat nog för idag tror jag ;)
Saknar henne redan!
Kommer bilder från sthlm i morgon. Ska även lägga ut bild på mitt extremt fina linne jag köpte där. Inget annat jag fick med mej är särskilt intressant kanske.. Vi hittade till Kattbutiken jag skulle besöka iaf =D Så därifrån fick jag med mej lite till Setzerpojken.. Och sen örhängen och sånt smått och gott..
Käkade världens godaste hamburgare igår kan jag ju bara tala om.. Och en JÄKLIGT god milkshake före det.
Och drinkarna där på Friday´s var inte dumma dom  heller! vilket toppenställe alltså!
Skriver mer i morgon samtidigt som jag lägger ut lite bilder..  Nu ska jag varva ner och mysa med bäbisen min en stund. Martin är ju och spelar idag så det får bli så..

hörs imorgon då..











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0