Lite nya läsare =D

God morgon gott folk! 
 
Allt väl? Det är bra med mej iaf.. Sovit ganska bra för ovanlighetens skull.. =)
Ser också att jag har fått lite nya läsare! Gud va kul! Hej på er! Hoppas ni fortsätter föjla min blogg.. *vinkar*
Jag tänkte faktiskt, för och göra det lite roligt och välkomna alla, ha en liten tävling här framöver.. Men jag vill helst ha ett visst antal läsare varje dag innan jag sätter planerna i verket.. Har endast haft två som deltagit tidigare så det kändes lite lönlöst nästan på ett vis.. Men roligt att fastrarna mina var med iaf. =) Får se om jag kommer upp i siffrorna jag hoppas på snart så tävlingen kan gå av stapeln.

Nu ska jag ta och duscha av mej och kanske följa med darlingen till Mora på sjukgymnastik.. Han har ju opererat knät, som det går att läsa om i tidigare inlägg..
Hej så länge så hörs vi sen!











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0