Måndag..

hej gott folk! =)
Nu kommer bilden jag lovat, på mitt nya linne, jag köpte i Sthlm! =)
Känner på mej att jag kommer använda det flitigt i vår! Även i sommar förhoppningsvis... 

 

Älskar det!

Vad har hänt annars idag då?
Ingenting speciellt faktiskt.. Har jobbat och kört in lite ved nyss. Ska nog slå på en tvätt innan det är försent. Tänkte komma i säng i tid idag nämligen.. Blev tidigt igår med! Skönt det.

Så var det med det.. I med tvätten nu då!
hej svejs! *vinkar*




Postat av: Lotta

vinkar snyggt linne!ska i säng i tid ja me idag...

2009-03-30 @ 20:20:04
Postat av: angelica

Tack =D

2009-03-31 @ 08:02:34
Postat av: tuss

Du är så fiiiin i tubisen så jag smäller av !!!1

2009-03-31 @ 10:46:17
URL: http://thereseks.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0