Min ängelprinsessa..

Sorry gott folk.. Men har en pissdag faktiskt.. Som om man bara vill gå under jorden ungefär!
Så det blir inge mer bloggande idag antagligen.
Tur att jag fick ett rejält härligt välkomnande av Setzieboy när jag kom hem iaf. Fick en puss på halsen och en rejäl kram av honom =) Gulleplutten kände nog på sej att det behövdes..

Inget lunchande med Emma blev det heller. Hon hade migrän..
Men det blir och käka ute med darling ist när han kommer hem.. *hungrar ihjäl*

Nej nu blir det dusch och ta det lugnt en stund.. Ha det så bra så hörs vi nog inte förrens i mon..



Molly min lilla ängelprinsessa..!
Saknar henne så otroligt mkt! Det är fanimej olidligt..  =.(





Postat av: Lotta

mm de är hemskt o saknad är en hemsk känsla!!!

2009-03-20 @ 16:06:00
Postat av: angelica

Ja det är det verkligen. Trodde inte det skulle vara så svårt faktiskt..

2009-03-21 @ 08:02:18
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Söt katt :D

2009-03-22 @ 08:36:52
URL: http://haaiidi.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0