morning..

God Morgon!

Idag kändes det lite bättre när jag vaknade iaf..
Håller på och petar i mej macka med grönsaker på, och oboy. Brukar inte dricka det så ofta, brukar vilja ha kaffe, men just idag så kändes varm oboy mer lockande faktiskt..



Ska snart till jobbet.. Lär in på affären innan också, annars kommer jag nog inte klara av och jobba idag..
Varför får ni själva lista ut om ni vill det..
Så jag lär väl göra mej iordning för och åka snart om jag ska hinna med..
Hörs mer när jag kommer hem vid halv 6..

Puss hej leverpastej




Postat av: Mildred

Nice design!!!

2009-03-19 @ 09:28:29
Postat av: jeanette

bara för du lär köpa tamponger. dom e slut. haha

leverpastej åt ja imorse.

2009-03-19 @ 09:54:47
Postat av: Emma

snygg design:)

2009-03-19 @ 19:17:53
URL: http://misszelmerlow.devote.se







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0