Onsdag..

Usch så förbannat trött jag är.. Det måste ligga nå konstigt och bara vänta på att få blomma ut. Ja förkylning eller nåt!
Vaknade helt yr idag.. Känns lite bättre nu när jag fått frukost i mej och varit uppe en stund och så, men det var lite halvläskigt faktiskt...

Så vad blir det och göra idag då tro? Ta sej an tvättkorgen iaf! Det kan behövas om jag ska vara ärlig..
Kanske ska ta och åka till Elin och hälsa på en sväng också.. Hon och hennes man har nyligen fått en liten plutt att ta hand om =) Så ett besök hos dom vore inte helt fel.. Hennes två andra söner är nog riktigt stolta storebröder nu.. ;) Får hålla mej ganska långt ifrån lilla H om jag har en förkylning på G bara. Vore ju inte så bra om han skulle bli sjuk..
Ska ringa och höra om dom är hemma.
Men först en dusch!

Hej så länge











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0