Snart så..

Åh vad trött jag är.. Och om en timme ska vi iväg till Mora.. Hur ska det gå? Har knappt sovit någonting!
Kommer garanterat somna på vägen! Ja om det inte blir jag som kör dit med då förstås..
Har faktiskt inte blivit så många timmars sömn inatt som man hade hoppats på. Varken för mej eller Darling.
Setzer skulle ju ut på långtur igår kväll såklart, av alla kvällar, och kom inte hem förrens 2 inatt... Gick upp då eftersom han inte kommit hem än. Men när jag skulle till att öppna ytterdörren och ropa så kom han in genom kattluckan! =) Då äntligen kunde man sova.. =)
Han kunde ju inte välja bättre dag att ge sej ut på en sån tur.. Haha! Typiskt nu när Martin ska opereras idag och vi båda hade behövt så mkt sömn som möjligt...
Nej då ska man ligga och vara orolig för det med!
Efter det här med Molly så kan jag inte vara lugn en sekund när han är ute =/
Jaja.. Nu blir det frukost och in i duschen en liten vända innan vi drar! =)  Hörs lite senare!
 tjingeling












Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0