No Sthlm..

God Morgon!

Usch vad seg jag är...  Vill ha vår NU! Har förresten sett första flugan för i år, på tal om det =)
Det Var visserligen Setzer som hitta den, men ändå ;) Och nej jag har inget bildbevis. I´m sorry. Tänker inte tala om varför heller.. Too disgusting!

Kolla vad jag hittade igår då! Jag hittade det som ska bli mitt fotoalbum för 2009! =)
Jajamänsan!
99 kr på "Hjärtats rum" I DALA JÄRNA!


Så igår började jag skriva ut lite bilder som jag ska sätta in sen.. Härligt tycker jag!
Kunde ju ha väntat tills i morgon, då jag ska till Borlänge och shoppa lite med Jeanette Plett, för och se om jag hittade någonting då.. Men jag fastnade för den här.

Och som ni kanske förstått så blir det inget sthlm för mej i morgon =( Men det kommer fler ggr.. =)

Nej nu ska jag äta lite innan jag drar iväg till jobbet..
Puss och hej!




Postat av: jeanette

haha ja har oxå sett årets första fluga när ja o barnen gick te affären häromdagen. ja trampade på den och mosade den. haha, stackarn. tycker synd om den så här efteråt. känner mig som värsta mördaren =O

2009-03-05 @ 10:58:06
Postat av: petra

Kanske du vill ses snart igen? kanske komma förbi en sväng när du e i krokarna :) kram kram

2009-03-05 @ 16:58:56







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0