milla 40år

hej bloggis!
Har haft en riktigt kul helg måste jag säga.. Lite halvstressigt men det gick ju bra ändå =)
Maten räckte ju på långa vägar iaf.. Det är en sak som är säker..
Fick till och med lite hem till mamma sen, så vi kunde käka lite där med.. hehe!

Här är lite bilder från 40års kalaset..
Och kalle han är ju en riktig goding.. Är han inte! ;)

 

Och på tal om hundar! Jag träffade på en Leonberger i Falun när vi var på väg ner på stan =D
Åh jag fick bara lov att stanna hennes husse och fråga om jag fick hälsa.. GOOOOOD!! Vid det här laget så vet ni ju hur frälst jag är i leonberger!
Naturligtvis tänkte jag inte alls på att ta nå kort.. Jag var ju helt tagen! Har Bara haft tillfälle att hälsa på en sån hund en enda gång tidigare.. Annars har jag bara kunnat beundra på håll.. =/ Men det går ju det med! Inte så konstigt att jag inte tänkte på att ta nå kort iaf =)

Jaja nu kommer fler bilder. Säg till om du inte vill va med janet.. 

40 åringen Camilla!!!








  






Nu kila till jobbet.. Hörs! *vink*





Postat av: jeanette

haha.

måste prata me dig. pip på msn när du slutar. eller ring.

2009-03-09 @ 12:32:12







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0