Stockholm..

Gog morgon!

Här är lite bilder från i helgen =)

Tuss gör sej iordning för och åka ut och käka
på Friday´s. =)
Vi hade bråttom vill jag lova!




Vi kom då dit tillslut...
Världens goaste hamburgare hade dom där!!
Jordgubbsdrinken var inte helt fel den heller ;)




Ett glas vin blev det före maten! =)


Vadå mätt!



Lördagen..  På väg och ska shoppa.
Efter turen till Stockholm med darling förra gången så
visste jag bättre än att ta mina höga stövlar.. Jäklar vad jag
hade ont då! Så det blev utan klack den här gången!




Haha! Jaja.. Jag är ju glad iaf!


Vi hittade kattbutiken som jag läst om!



Efter att ha shoppat  några timmar åkte vi
hem till henne och niclas i Spånga igen..
Gick och käkade lunch på Thai.. Åh va Gott det var!!



Usch jag längtar tillbaka dit redan!
Får bli snart igen..

Bild på linnet får jag ta sen och visa er.. Lär hoppa in i duschen på stört! Ska jobba snart.
Hej så länge!




Postat av: tuss

Tack för en underbar helg!!! :) Synd att den inte var längre! men du är välkommen igen näääär du villl gumman!!! PUSS!

2009-03-30 @ 08:48:39
URL: http://thereseks.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0