barfota, utan strumpor och skor!

Hej! =)
Då är jag hemma från jobbet igen då.! Resten av kvällen kommer jag bara ägna mej åt att njuta och ta det lugnt.. Ska ta ett fotbad och bara mysa hela långa kvällen.. Blir en tvättur, okej då.. Men det är ju inte direkt ansträngande egentligen  ;)
Ska bli så skönt!
Har varit lite trött och slut dom senaste dagarna. Vet inte riktigt varför, men jag tror det ligger någonting där och spökar.. En fökylning eller nåt.. Måste vara så! Blommar väl ut nu när man är ledig fram till Torsdag.. Brukar bli så!
Bara det inte håller i sej till 4 april ,så är jag nöjd! Resten, och varför kan ni nog lista ut själva.. =)

Ska snart beställa tågbiljetter till Sthlm också!!! Men vet inte om jag ska åka på Fredag-Lördag eller Lördag-Söndag.. =S
Äh det visar sej!  Ska höra med min lilla tussilago, som jag ska hälsa på då, vilken dag som passar henne bäst..

Nej nu blir det och slänga i en tvätt, och sen bara invänta maten som kommer snart. Darling bjuder på pizza idag nämnligen..
Sa ju att jag bara skulle njuta.. ;)

hejsvejs!


Jag vill ha sommar nu!




Postat av: Lotta

dregglar mmmmmm pizzaaaa... Åt hemma gjord pizza igår ja =O)

2009-03-22 @ 19:41:50
Postat av: petra

ja vill oxå till sthlm i helgen.....:(

2009-03-22 @ 20:04:50
Postat av: Angelica

Ja vi får ta och åka snart du och jag petra! =)

2009-03-23 @ 11:09:20







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0