Blge..

Hej hej! =)

Var till Borlänge idag och hälsade på lite folk.. Alltid lika roligt!
Först blev det en tripp till Faster.. Faster lotta alltså. Dom har precis kommit hem från Thailand så jag ville dit och höra hur dom haft det.. =) Fick se lite kort och grejer.. Lotta som är elefanttokig hade ju som väntat köpt med sej en MASSA elefanter av alla dess slag hem... hihi! Fina grejer!
Och jag fick present också =D Ett fotoalbum med elefanter på. Det hade jag visserligen bett dom om att köpa med hem till mej men ändå ;) En trevlig överraskning var ju att jag FICK det =) Hade räknat med att ge henne en slant för det.. Men tack lotta!! Jättefin!

Sen åkte jag till Petra och Knorring..
Men nu ska ni få höra en lite rolig grej. Egentligen skulle jag ju åka till blge idag med henne som jag är kontaktperson åt och kika på Kevin Borg på kupolen.
Kom och tänka på det när Petra bad mej köpa med kaffe hem till dom, så jag åkte faktiskt till ICA på kupolen, för och kanske hinna få höra honom live en liiiiten vända iaf.. Tyckte det kunde vara kul.
Hann inte höra honom sjunga men han satt och skrev autografer fortfarande.. Tycker det är så bra med "kändisar" som faktiskt bryr sej om sin fans och inte bara smiter iväg efter framträdandet.. *tummen upp*

Jag och Petra satt i köket och drack kaffe sen när jag kom dit, som värsta kaffetanterna, och skrattade och hade oss.. Haha! Det blev prat om allt möjligt..  Vi har alltid så kul när vi ses!

Nej nu blir det TV och sen sova som gäller. Hinner nog en film innan läggdags *tittar på klockan*
ja det får bli så..

Hörs mer imorgon! Bloggdesignen blir nog klar i morgon också, så då blir det lite trevligare att besöka mej och min lilla bloggis.. Ha det så bra så länge.. ciao!




Postat av: jeanette

ja vill oxå göra min blogg fin.

2009-03-16 @ 08:16:05







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0