Härligt..

Morning morning gott folk.. *gäsp*
JAA, det blev en sovmorgon idag.. Skönt. Men lär väl snart göra mej iordning och åka och handla.. Ska hämta min plånbok som jag glömde på jobbet också..
Sen blir det 18 års kalas ikväll.. Det bjuds på Tacopaj,och jag längtar redan haha! Nej då. Men det ska bli kul! =)



Haha nu har jag och martin börjat dansa och härja inne i vardagsrummet mellan raderna här!

Jaja nu är kaffet klart snart.. Ska käka lite frukost och dona.
Slänger ut en bild på hur martins knä ser ut för tillfället. Han drog av "plåstret" ganska nyss..
Känsliga läsare scrollar inte ner.. =P
Eller äh det är inte så jätte hemskt. Värre i verkligeheten..
Jag sj rös som bara den i hela benen, när jag såg vart dom hade vart in och grötat...










Dom har rakat honom på knät också.. haha! Stackarn













Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0