Funderingar..

Var och hälsade på Lillemor, fredrik och bäbben en sväng nyss, jag och Darling. Vi blev och prata om jobb och grejer..
Jag har ju ganska länge funderat på att starta eget och så.. Eller utbilda mej...
Idag blev jag inte mindre sugen kan jag säga..
Det här med jobb är fan inte lätt alltså..
Tänk när mitt vikariat på Håkanssons går ut. Hur gör jag då?
Det är där starta eget, och gå i skola, kommer in i bilden..
Men jag tror faktiskt inte jag har råd och utbilda mej i nu läget.. Men iofs, som det ser ut så finns det ju inga jobb heller så jag kanske inte har några alternativ egentligen.. Det blir ju studielån då för min del isåfall..
Vill verkligen inte hålla på inom vården och sånt hela mitt liv..

Åh, funderar på om inte en riktigt bra djuraffär skulle kunna funka här i vansbrotrakten ändå.. Jag tror att JAG skulle tycka det var jättekul.. Och jag sj skulle definitivt åka dit om någon annan hade öppnat en sådan affär..
Kan hända det skulle vara en riktigt bra idé och kolla läget bland folk iaf. Hur pass med intresse det finns för något sånt..
Finns ju mkt djurägare här... Det tål att tänkas på ordentligt.



En gammal bild på pojken min!
Puss på dej Setzieboy!





Postat av: tuss

UNDERBAR idé!!!! :)

2009-03-18 @ 21:08:37
URL: http://thereseks.blogg.se/
Postat av: Emma

Jättebra idé:)

Jag tycker det ska finnas en djuraffär här i Vansbro så man slipper åka flera mil för att få tag på nåt till djuren. Så en djuraffär skulle nog funka jättebra här i Vansbro tror jag.

2009-03-19 @ 19:32:57
URL: http://misszelmerlow.devote.se







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0