Fredag..

Shit va varmt det är idag! =)
Har legat och solat en sväng faktiskt.. Fick hem tidningen Kattliv i brevlådan också så jag har väl legat och läst lite och bara mojjat i det sköna vädret..
Väntar på att Martin och compani ska komma hem så jag får lite sällskap igen.. Martin han jobbar och slutar inte förrens om en timme och de andra är inne i Vansbro och hälsar på.. Kommer väl inte heller hem förrens om en timme eller två skulle jag tro..

Så idag har det varit en latdag för min del.. Umgåtts med vårt finbesök! Tog en promenad tidigare också, men det var inte långa biten. =P

Ska klunka i mej mer vatten nu sen kanske man ska börja tänka lite på vad man ska grilla ikväll... Fläskfilé!?
Vore inte helt fel...











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0