Invited to labero..

Vi fick inte ta några kort under showen tyvärr!
Så jag tog lite kort sen efter ist..
Vi blev välkomnade av en bjässe med någon typ utav
"fredag den 13e" mask.. haha! Fränt sa bernt!
Labero hade med sej en asiatisk cool brud, som han satte både svärd
och nå slags plåtar i och rätt igenom.. Han gick igenom henne sj också.. Helt otroligt!
Hur i helvete gör han?
Vi kom då fram till att det måste varit något med kläderna...
Hittar jag några roliga klipp från igår så lägger jag in det senare.. Fanns inget klipp från när vi är där.. =(


Så här glada var vi efteråt. På väg hem..
Det måste ju betyda att vi tyckt det var bra..
Lurade det blev vi iaf!



Scenen såg ju såklart mycket grymmare ut under showen..








Postat av: Jeanette

haha fan va fränt.

2009-05-22 @ 18:07:59
Postat av: tuss

Helt galen karl de dära =) och dom där snubbarna i masker gjorde mig helt panikslagen.. vart så jävla rädd för dom! haha =) mes propp no.1 = jag!

2009-05-23 @ 19:16:53
URL: http://thereseks.wordpress.com







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0