Tisdag..

Jäklar vilket oväder det blev här nyss! Varade Inte så lång stund som tur är..
Det haglade och regnade i massor bara pangbom.. =S
Syns inte så jättebra på bilden,. Mkt värre i verkligheten.



Brorsan har klippt sej också.. Men blev inte alls nöjd. Skriker och gormar för fullt här hemma!
Jag tycker det är jättesnyggt iaf..  Ville lägga ut en före och efter bild men fick strängt inte göra det.. Så jag får väl låta bli. Tråkmåns =P


Blev klar med presentköp idag! Inslagningen med! Härligt..
Ett spel (Twister), till Kevin, Hund som skäller och hoppar till Linnéa och en Snygg
 grej till Kusin Lilly.. Vet inte om hon läser min blogg så jag skriver inte ut det ;) 



Ska ta och vara lite social med family nu..




Postat av: Lotta

duuu,du vet väl att Lilly kan läsa va?

2009-05-05 @ 22:07:22
Postat av: Angelica

Ja men inte trodde jag att hon läser min blogg.! =O Gör hon det?

2009-05-05 @ 22:22:16







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0