Hem ljuva hem..

Åh va regningt det ska vara hela tiden.. Blir inge fint ute då ju!
Har köpt blommor som jag ska plantera vid Mollys grav, så jag ska ut och fixa med det oavsett hur det ser ut, har jag bestämt..


Ser ut så här nu!



Kommer bli såhär ungefär..

Lite rödare kanske...


Dom små är, vit Kantlobelia!
Ska sätta dom i en halvcirkel runt liljan..




Över till lite annat smått och gott som jag införskaffade mej igår!
Faktiskt så vart det bara saker till hemmet!



Har en finare bild på lampan, men jag fick lov att skynda mej
och ta en till när jag såg att Setzer var precis utanför ;)
Haha! Ser bakdelen av honom iaf!





Dom här tre ska stå på bordet ute vid grilplatsen...




Och så ett försök att göra det lite finare på toaletten!
En massa småplock försvann snabbt med en korg att ställa flaskor och sånt i, ist..
Blir inte lika rörigt.. Men som ni ser så behövs det plockas ännu mer..




Ignorera att det fattas en list mellan hallgolvet och toagolvet ;)
Men visst blir det bättre med en toalettrullshållare..












Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0