Lördag..

Hugga hugga hugga!! Känns som om vedhögen aldrig tar slut.. Lite halvdrygt sådär.
Men men! Som Martin sa! Jag börjar iaf se en ände..
Härligt! säger jag!

Och ja jag har faktiskt hjälpt till lite jag med idag med veden..
Dom andra dagarna har jag rensat lite på gården.
Just nu regnar det så jag har gått in.. Konstigt väder. Men det är väl våren i ett nötskal ;)
Äh jag gillar våren =) Skön temperatur.. Men vore inte helt fel och kunna ta sej ett dop i vattnet heller..







Extremt dålig bild..
Men det var den enda som fanns.


Jag utan smink och don! Den bjuder jag på!




Ska ta och slå på en maskin tvätt nu.. Något kan man ju göra fast det regnar! Kanske borde jag börja tänka på vad det ska serveras för mat på bordet lite senare också..




Postat av: Kadri

Hur är det med dig då ??

2009-05-23 @ 21:31:50
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0