Torsdag..

Frukost det är grejer det!! =) Kaffe och smörgås blev det för min del idag... Har ätit mej less på gröt.
Och ja jag måste erkänna att vi har inte kommit upp förrens nyligen..
Men, men.. Ska gottgöra det snart med och vattna blommor och ta en motionstur.
Martin han får hugga ved så länge ;)
Hinner ju faktiskt bli lite gjort då innan vi ska iväg till Borlänge.. Ska på Joe Labero!!! Äntligen! Som jag har längtat..
Tror det kommer bli skitskoj!
Bilder kommer naturligtvis sen.. Men blir inte förrens i morgon!
Kommer nog hem rätt sent skulle jag tro..




Nej om man ska ta och få något gjort innan det bär av då.. Dammsuga en sväng också kanske =)
Hej så länge!




Postat av: Jeanette

härligt härligt.

2009-05-21 @ 11:30:05







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0