Luncha..

Jag tycker Setzer ser lite vriden ut! ;)






Jag för någon dag sen.. Skulle lägga in den bilden då, men jaja!
Det blev nu ist.. Och har man ingen som tar kort på en, så får man ta sj. 
Tror det var då jag skulle till Borlänge och försöka hitta en jacka om jag inte minns fel..
Vart en Tubtopp ist.





Och mätt är jag! Jag och darling var iväg och käkade lunchbuffé nyss en snabbis innan han åkte till jobbet...
Härligt! Jättegott var det!! Kunde välja mellan Köttfärsgratäng, kroppkakor med lingonsylt Eller nå kasslergratäng liknande med curry.. Och så potatis till det..
På Onsdag firar vi 3 år tillsammans, så det blir väl och käka ute då med förstår jag =)
Blir inte på kvällen som jag hellre skulle välja om jag kunde, utan det blir lunch igen..
Han jobbar nämligen eftermiddag den här veckan, trökigt nog.. Ingen romantisk middag här inte.. Men en romantisk lunch kan ju bli bra den med.. ;)

Ska ta och bege mej ut och motionera lite nu tänkte jag..
Hej så länge!




Postat av: Lotta

romantisk middag kan ni käka te helgen ;)

2009-05-04 @ 14:24:53
Postat av: Angelica

Ne kan ju inte det =( Ska till Värmland..

2009-05-04 @ 15:47:29
Postat av: tuss

Gull va fin du är!!!

2009-05-04 @ 17:11:34
URL: http://thereseks.wordpress.com







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0