Tisdag!

*vink* hej!
Sorry för dålig uppdatering igår och idag..
Tänkte skriva i morse men då kom jag inte in och igår hade jag inget speciellt och skriva om faktiskt..
Höll på ute bara..
Men nu så =) Och kan ni gissa vart jag är!?

mm just det.. I Borlänge!
Ska till Sthlm i morgon rätt tidigt med mamma. så jag åkte hit idag ist för och vinna lite tid..
Så imorgon bär det av direkt efter att mina kära, söta bröder har tagit sej till skolan.. Härligt säger jag!
Fast jag kommer få möta en morfar som inte mår så bra när vi väl kommer fram. Mindre kul!
Vi har inte haft så bra kontakt så jag vet inte riktigt vad jag borde känna egentligen..
Ska bli rätt skönt och få träffa honom en sista gång iaf innan han går bort.. För som det ser ut sen tidigare så kommer jag inte hinna träffa honom något mer.. Väldigt långt mellan gångerna vi ses. Och då menar jag LÅÅÅÅNGT..

Över till något annat..
JANET! Fasiken, jag glömde kläderna som barnen skulle få titta igenom..
Jaja inte hela världen, men hade ju vart lite kul kanske och skönt och få bort hemmifrån om inte annat ;)
Har äntligen rensat i garderoben nämligen! 

Jag har shoppat lite idag också.. Fast jag inte borde. Fy skäms på mej!
Men jag har iaf köpt grejer jag behöver. =) Så du kan vara lugn älskling! Inte så farligt som det låter heller!
Blev 2 bhar, nylonstrumpor och en (vad man nu kallar det) "tröja" som jag kan ha på mej utanpå halternecklinnet om det blir för kallt på konfirmationen den 6e! Kusinen min som ska konfirmeras..

Nu ska jag ta en blocketkoll igen.. Kan inte låta bli att sitta och dagdrömma om hundar och katter! =)
Och till kvällen blir det "HOUSE"!!!




Postat av: Jeanette

ANGELICA! NU LUGNAR DU NER DIG! (läses fort på skånska)

2009-05-26 @ 18:39:25
Postat av: petra

House för min de också han rockar :D ha så skoj i sthlm själv ska ja dit på fredag nästa vecka på studentfirande av syrran :) ha de bäst kram

2009-05-26 @ 18:52:59
Postat av: Angelica

Inga lugna puckar här inte!! ;) Och jaaaa Petra! Visst gör han! =)

2009-05-28 @ 07:38:42







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0