Angelica tipsar om gratisbio..

Gratisbio.se är en sida där du enkelt samlar poäng genom att besöka hemsidor, delta i olika tävlingar, ta del av diverse erbjudanden och värver vänner, som du sedan växlar in till presentkort!

När du ska växla in dina poäng har du massor av olika företag och affärer att välja mellan..
Det finns allt du kan tänka dej, från mataffärer och mode till elektronik!
Ta T ex Siba, expert,  Nelly, GinaTricot, DinSko, McDonalds, Coop och även tidningsprenumerationer mm..

Och så självklart biobiljetter ;)

Börja samla redan idag! Blir du medlem HÄR och nu får du hela 75 välkomstpoäng!
Kram på er..






Postat av: Sussi

Jag blev medlem där för typ ett år sedan. Jag gav upp nästan påengång. Jag har inte orken för att samla poäng.. :S Men det verkar vara skit bra för dom som har ork!



Tack så mycket! Kul att du gillade bilden! :)

2009-11-23 @ 14:57:37
URL: http://lavica.blogg.se/
Postat av: Roshanna

Jag tror jag är medlem där men jag är inte säker... Men jag orkar inte hålla på och samla poäng:P det verkar så jobbbigt... Tar det lång tid att få ihop poäng?



sv: Aha okej men designen är jättefin iaf:)

2009-11-23 @ 18:20:09
URL: http://elsssrosss.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0