...

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga..
Brukar kunna uttrycka mina känslor i ord. Det är dels därför jag driver den här bloggen, för och kunna få göra det!
Men just nu finns det nog inte ens något som beskriver min känsla.
Det är bara... tomt liksom.

Finns det en katthimmel så hoppas jag innerligt att Setzer och Molly har funnit varandra igen..
Fan jag orkar inte! Min lilla bäbis..




Postat av: petra

säg inte att han e borta nu oxå...... :( har han inte kommit hem eller har ni hittat honom.....?????? Tänker på dig gummsan :( krama om hårt hårt (F) Puss och kram

2009-11-12 @ 07:44:22
Postat av: jeanette

Ja de e jätte hemskt =(



och vi alla vet att molly och setzer är tillsammans nu.

du vet att du får ringa när du vill. ring o bara gråt eller bara andas eller prata, va du vill.

Kramar från oss.

2009-11-12 @ 08:14:47
Postat av: Madde

Gumman då :(.. Setzer och Molly är nog jättelyckliga nu när dem funnit varandra. Det är jag säker på! Hoppas att du också kan tänka så. <3

2009-11-12 @ 09:29:36
Postat av: Emma E

Nej, Usch vad tråkigt. Beklagar verkligen :(

Kramar

2009-11-12 @ 13:30:15
URL: http://zessi.blogg.se/
Postat av: Lotta

Klart att de finns en katthimmel Jesa!!!

2009-11-12 @ 16:18:22







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0