Idag..

Har ni någon gång tänkt på hur drygt det egentligen är när man snart ska av bussen och så kommer det någon man inte känner och sätter sej bredvid.
Det hände mej nyss och har faktiskt aldrig tänkt speciellt mycket på det förens idag.
Visst är det ganska jobbigt? 
Jag satt i dom 5 minutrarna det var kvar och bara funderar på hur fasiken jag skulle få på mej ytterkläder utan att stötta till eller råka slå människan i ansiktet med handen när man ska få in armen i jackan eller få runt halsduken.. Haha!
Typiskt Svenska tankar eller?!
Dessutom ska tilläggas att jag inte är riktigt kry och det kanske inte är så trevligt för medpassageraren! =O

Nej nu ska jag ta och få i mej lite kaffe innan labben.
Hörs när jag kommer hem igen..


                                                              
                                                             My view right now!

              





Postat av: S A N N A S . R U M

Godmorgon! ♥

Hur mår du idag?



Jättesöt blogg, för övrigt (:

2009-11-10 @ 09:26:20
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jo men de är svenskt de där...o speciellt pratglada är väl ingen heller när de kommer okänd så där o klämmer sig ner...

2009-11-10 @ 13:27:00
Postat av: malin

Hej för det första så har du en super fin blogg och för det andra så undrar jag om du skulle kunna svänga förbi min blogg och rösta fram hur jag ska klippa mig för jag kan verkligen inte bestämma mig!

tack på förhand

2009-11-12 @ 20:16:46
URL: http://ipimpen.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0