Nervsammanbrott!

Setzer har inte kommit hem än. =(
SÅHÄR länge har han absolut aldrig varit borta.
Tänker stanna hemma idag! Klarade inte av och åka utan att veta vart han är.
Jag får strunta i labben och göra den hemma ist. Föreläsningen kan jag få inofrmation om sen.

Ni som har katter! Har ni utekatt och hur länge brukar era goingar vara ute?
Behöver jag orora mej med andra ord?

Håller på och få ett nervsammanbrott här! =(
Jag bryter ihop totalt om det har hänt honom något..
Han är mitt allt!





Postat av: jeanette

han e nog ute på jakt o busar. han kanske va hem en vända när ni sov?hoppas han kommer hem snart iaf!! hör av dig.

2009-11-11 @ 11:42:03
Postat av: jeanette

Hobbe var ju borta i ganska många dagar förut. sen kom han hem smal o såg så liten o sjuk ut.

2009-11-11 @ 11:44:11
Postat av: Lotta

Ojoj va är de ja läser!Hoppas han kommer hem snart,eller rättare sagt han kommer hem,han är nog bara ute o friar...

2009-11-11 @ 15:15:38
Postat av: Anonym

Hej

Titta bara in.

Besök gärna min bloggom gör det så lämna gärna ett spår efter dig.

Ha en bra dag.

2009-11-11 @ 15:21:11
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: zanna

fin blogg :) <3

2009-11-11 @ 17:56:43
URL: http://zannajohansson.blogg.se/
Postat av: Leo

Åh, jag vet precis hur du känner! Har varit med om precis samma sak två gånger kan man säga. Första gången var min Poppe borta i fyra veckor men sen kom han tillbaka! Ge inte upp hoppet! Vana utekatter klarar att vara ute väldigt länge.



Andra gången för ett år sedan ungefär, kom han dessvärre aldrig hem igen. Tror att han blev påkörd men egentligen vet vi ingenting. Kanske var det bara en snäll tant som började mata honom...



Hoppas din katt kommer tillbaka snart! Kram

2009-11-15 @ 19:51:05
URL: http://leossmarta.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0