Vara bäst..

Ehum!
Ja! som sagt två nya kurser började idag..
Tror ni jag kommer palla mej igenom dom här tegelstenarna?
Räck upp handen ni som inte tror det!




Översta är system -och verksamhetsutveckling, 430 sidor ungefär.
Längst ner är 144 sidor utskrivet material som också hör till den kursen.

I mitten hittar ni självaste Java/programmerings"bibeln" på hela 14-1500 sidor. PÅ ENGELSKA =S
Så nu sitter jag här och dränker mina sorger med kaffe! Eller snarare min rädsla kanske..
Ska väl börja ta mej igenom de 2 första kapitlerna i "bibeln" nu så det är gjort tills i morgon!
Ska fanimej vara bäst i programmering när det här är över!
Kan hoppas på det iaf..
 



----------------------------------------------------------------------------------



Det är en någorlunda frän framsida åtminstone ;)












Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0