Nattbravader..

Gårdagen var toppen!! Dansade rumpan av mej kan jag lova.. Har aldrig spenderat så mycket tid på dansgolvet som igår.
Helt okej musik var det också! Kanske blir fler vändor på kårfest! =)
Mina fötter är helt kassa efter det där träningspasset och promenaden hem till mamma.. Jag hade HÖGA klackar!! Tror ni förstår mej!

Mobilbilder blir inte dom bästa! Överseende tack ;)


Synd min makeup inte syns nå bra på bilden.. För första gången la jag en helt okej ögonskugga faktiskt!! =)

och det tack vare Linda Hallberg! Mycket duktig tjej!




MaddO och Jim.. Vi hade lite peptalk i trapphuset i väntan på taxin!



Fråga mej inte vad det där handlade om, för det vet jag inte.. Haha!



Madde och Anders..









Postat av: Madde

Men vi hade ju sååå himla kul!!! :D MÅSTE GÖRAS OM! Tack för en underbar kväll igår gumman :) PUSS.

2009-10-10 @ 19:47:42
URL: http://mittlivochms.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0