Osminkad och blek..

Tjoo! =)

Eller god morgon kanske jag ska säga.. Blir och åka en sväng till Borlänge idag!
Ska träffa Madde för och göra klart Hemtentan som ska vara klar på Söndag.. =S
Blir Plugg när jag kommer hem också. *suck*
Inte speciellt jobbigt, men jag vill hinna med en liten fototur åtminstone idag.
Börjar klia så smått i fotofingrarna..
Var ju ute och gick igår, (ingen kamera med då dock) och jag kan tala om att det var extremt välbehövligt.
Grymt skönt!
Har inte varit ute och gått sen jag började på högskola faktiskt..

Nu blir det som vanligt (och häng med i kör)
Kaaaafffeeeeee! ;)
Sen rusa till bussen..




Osminkad och blek.. Men det bjuder jag på ;)




Postat av: Lotta

Du är vacker utan spackel sjunger sååå de så Jesa!

2009-10-21 @ 09:14:23
Postat av: Neha

Godmorgon=)



Härlig header du hade

2009-10-21 @ 10:36:59
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0