Grattis Foki..



God Morgon!
Sovit gott? Ni glömmer väl inte att lyssna på MixMegapol idag! ;)
Om en kvart börjar "äntligen Morgon", och jag kommer lyssna hela morgonen kan jag lova..
Kommer ha så mycket dötid över idag så det är nå så fruktansvärt hemskt!!!
6 1/5 timme för och vara exakt..
Det är inte så konstigt att det blir en del shopping på kupolen mellan föreläsningar och bussväntande va?!
Usch vill inte! Vill verkligen ta bilen ist.. *hålla sej*

Och grattis till Foki som jag såg vann i hela tre kategorier under bloggawards! =)
Det är hon ju absolut värd.. Verkar så otroligt gullig och snäll!
Önskar man kunde få gå på galan någongång.. Vore helt fantastiskt roligt!
Men det är jag nog inte ensam om att tycka.. 
Om inte minnet sviker mej så såg jag också någonstans att det kommer sändas på tv i helgen som kommer!
Håll utkik! Tror det var på Lördagen..

Nej nu ska jag få i mej lite kaffe! Sen blir det och rusa till bussen.. (springa FÖRBI bilen)





Postat av: Lotta

Haha springa förbi bilen...Undra om du tog bilen ändå?spännande...

2009-10-19 @ 09:10:37
Postat av: Shirley

haha aawe va söt katten var på bilden : )

2009-10-19 @ 18:40:55
URL: http://shirl.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0