Köp och Sälj..

Har precis lagt ut en annons på blocket! (det kommer fler!!)
En plattång för och vara mer specifik! 200kr!
Någon som vill köpa kanske? ;)

Tycker det är lite läskigt det där. Har inte så mycket erfarenhet av nätförsäljning egentligen..
Alltså privat menar jag då!
Har bara köp två grejer förut faktiskt.
Molly tex, fick jag nys om i en blocket annons. Blev ju kär på en gång!! =)
Det är ett exempel på en lyckad affär! 
Tvn jag köpte däremot, gick väl ett tag... 

Lite kul var att jag alldeles precis nu (Har TVn på i bakgrunden) fick höra på nyheterna att privatförsäljning på nätet har ökat 26% det senaste året!

Min kära lilla plattång som jag förhoppningsvis snart inte kommer vara ägare till längre!

 




Postat av: Lotta

hmm den är ja sugen på att köpa faktiskt, piper te dig sen när ja vet resultat kollar penningpung

2009-10-07 @ 06:50:40
Postat av: jeanette

ja vill!!!!!

2009-10-07 @ 07:18:23







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0