bakning..

Håller på och bakar matbröd! =) Blev så jäkla sugen på och baka någonting..
Eftersom vi inte äter så speciellt mkt bullar och sånt här hemma, så var ju matbröd passande!
Blir bara vanligt enkelt lantbröd.. =)
Men om det verkligen är så enkelt, får vi ju inte veta förrens vi har resultatet, eller hur.. ;)
Jag har dokumenterat allting så om allt går som det ska, kommer jag lägga upp receptet här sen!

Puss på er så länge!




Postat av: jeanette

när ja bakade sånt bröd här sist, de vart inte lyckat haha. visst folket åt av den. men de va den plataste limpa ja sett haha. ja hade för varmt vatten.

2009-09-17 @ 18:57:39
Postat av: josefine

hej, :-)

jag vet att folk inte gillar när man frågar men, skulle du vilja rösta på mig i veckansblogg hos fridasjoblom.blogg.se nr 19? :( ♥

2009-09-17 @ 21:10:25
URL: http://josefinegren.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0