Angelica tipsar..

Åh nu har jag blivit förkyld.. Inte så konstigt när nästan alla andra runt om en också är förkylda, men ändå.
Lock i öronen och kan inte äta ens utan att behöva snyta mej emellan tuggorna.
Har varit skittråkig med bloggen nu några dagar känner jag, men kanske beror min fantasilöshet, helt enkelt på att jag har haft en förkylning i kroppen..
Har varit så tung i huvudet och bara velat sova!
Tror Setzer har haft en släng av förkylning han med, och kanske även lite feber.. Han har ätit dåligt och har betett sej allmänt slö, men verkar må bättre nu iaf..

Här kommer ett litet tips till er sjuklingar där ute, och er andra också förstås, som behöver lite extra vitaminer nu när hösten är här, med kyla och depressioner! själv älskar jag hösten, måste tilläggas..


Brämhults 100% färskpressad juice!





 Är medveten om att "Vitamin Focus" är mer inne nu,
men tycker fortfarande att Brämhults är bättre!




Postat av: Jennifer

Jättefin blogg!

2009-09-19 @ 17:27:08
URL: http://jennifernorin.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0