Mysigt..

God morgon!!
Nu är det nästan så man kan börja tända lite ljus på morgonkvisten.. Mysfaktor! ;)
Tror jag ska köpa mej ett par fina ljus idag så kan jag och darling ha en mysmorgon imorgon!
Om han orkar gå upp med mej då vill säga..

Tar mej en kopp kaffe just nu, och ska snart kila iväg! Känns lite smådrygt och åka buss 18 mil (fram och tillbaka) enbart för 25 minuters handledning.. (Det är inför ett projektarbete) Men måste man, så måste man!
Kommer kanske passa på att fota lite i Borlänge när jag ändå är där.. Här hemma kommer jag iaf bara vara ensam hela eftermiddagen/kvällen. Kliar i fotofingrarna så smått!







Postat av: Leia

Ja, nu är det inte direkt många veckor kvar till advent heller. Och då får man verkligen tända ljus. Mys!

2009-09-21 @ 12:55:09
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jaaa ljus är fint,morron som kväll!

2009-09-22 @ 19:10:31







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0