Måndag..

Nu känns det verkligen att det är höst.. =) Kan inte hjälpas att jag ÄLSKAR det! Ljus och morgonmys..

Sitter här med en kopp kaffe och försöker göra klar det sista på hemtentan nu.
Ska bara skriva ett litet stycke till sen blir det och kika igenom allt när jag anlänt till skolan.
Vill gärna ha den tiden för och smälta allt innan jag kikar igenom en sista gång. Har märkt att man blir lite blind på nå vis när man ska kolla igenom om man har suttit en stund.
Då behöver man paus först, och efter det kan man kolla efter eventuella fel och korrigeringar som behövs göras.

Har en föreläsningen vid ett och före det ett litet möte med min grupp, och när det är avklarat så är jag "done" för dagen.
Har kämpat rätt mycket med den här tentan faktiskt hela veckan, fast det kanske inte verkar så!
Har slitit för och ens få till något som kan liknas vid det dom vill ha in.
Är inte säker på att det är detta dom vill ha, men hoppas på ett godkänt åtminstone.
Har känt mig frånvarande dom senaste två veckorna så jag ska ta mig tid nu i veckan för lite qualitytime med min älskade vän Petra.. Måste och behöver verkligen det!

Nej nu ska jag fortsätta så jag blir klar någongång.. =) Hörs när jag kommer hem igen!





Postat av: Marielle

Gissa vem som fått en Iphone?



Om du svarar rätt på denna fråga (näst senaste inlägget i min blogg) har du chansen att vinna otroliga priser!

2009-09-28 @ 12:55:36
URL: http://marielle.missworld.se
Postat av: jeanette

Neeeej du e galen, känner du inte kylan??? brrrrr och GRRRR

2009-09-29 @ 09:03:43







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0