Kedjesms..

Åh, Kolla vad jag fick tidigare idag! =)
Vill inte låta elak nu, men jag brukar inte gilla kedjemail och - sms..
Brukar tycka det är drygt faktiskt..

Men det här kunde jag ju inte låta bli att smälta för!




Såhär löd det, och det ska föreställa en bön..


Kvinnan som läser det här sms:et är
vacker, fräsig och stark. Jag älskar henne.
Hjälp henne att leva sitt liv till fullo,
stöd henne när hon behöver dej som mest!
Låt henne veta att när hon vandrar med dej
kommer hon alltid att vara säker.
JAG ÄLSKAR DEJ "Syster"!

Nu börjar tiden räknas ner.
Om 9 minuter kommer något att hända
som kommer att göra dej lycklig.
Men du måste först berätta för 9 "systrar"
att du älskar dom. Puss!

Gjorde jag det som stog då?

Ja, Jag gjorde faktiskt det den här gången! =)





Postat av: jeanette

va hände som gjorde dig lycklig efter 9 min? mmmm ANGELICAAA..

Lilly vart chockad o fatta ingenting hon haha, hon ba ja fick ett mess av angelica, ja älskar dig syster haha.

nä tyvärr så tror ja ej på sånt o tycker de e töntigt. så ja raderar på en gång.

2009-09-10 @ 06:42:02







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0