redigering?

Ena redigeringen är ju ganska uppenbar eller hur! =)
Men kolla in ögonen och jämför.. ;)

Den främsta anledningen till att jag ville redigera denna bild var ögonen, som jag tyckte var för oskarpa.
(Väggen går ju att klippa bort om man vill det, så därför ser jag inte det som den främsta orsaken)
En hel bild kan bli förstörd om ögonen inte är skarpa.

Jag har lagt i färg i kanterna på irisen och runt själva färgen på ögonen (om ni förstog det där) för att få ett skarpare intryck och dessutom fixat till den vita/ljusa pricken, lagt den mer mitt i men inte alldeles i mitten dock, för att få en klarare/mer vaken blick.. 
 





Postat av: simone

SV: Tack hjärtat! jo - det är mina, undviker att lacka dem så torkar dem inte ut :)

2009-09-10 @ 19:23:29
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-10 @ 19:51:45







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0