Tisdag..

Jaha då är det snart dags att bege sej till skolan igen då..
Har ett seminarie idag bara, sen är jag klar för dagen! Blir och sova hos mamma inatt eftersom jag slutar så sent och ändå inte är hemma förrens 20.00 om jag tar bussen! Börjar ju igen redan klockan 8 i morgon, så jag tänkte att jag skulle passa på och umgås med dom lite.. Blir väl mest plugga skulle jag tro, men ändå..
Efter 20 ikväll blir det iaf inget pluggande kan jag säga! Då är det Idol som gäller för min del..

Och såhär blev DVDomslaget..




Postat av: Lotta

Nu vill ju ja ha en fortsättning på hur de går för Lilly!!!

2009-09-15 @ 18:17:08
Postat av: jeanette

mammas lilla lilly kärlek



ja de blev fint angelica. bra jobbat. spännande de ska bli o se dina framtida jobb oxå. mina barn e gärna modeller haha

2009-09-15 @ 20:12:30







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0