Lördagskvällen..

God morgon!

Vet ni vad! Det visade sej att en oplanerad och lugn lördagkväll, kunde bli ganska händelserik ändå tillslut.. =)
Vi bestämde oss för att åka in till Vansbro och vara med på invigningen av ett nytt kulturhus där.
Robin skulle ju spela, så vi tyckte det var en bra ide..

(LÄS MER OM KULTURHUSINVIGNINGEN HÄR)

Först hamnade vi hos en av mina bästa vänner och hennes sambo här i närheten.. Vi tog ett par glas och pratade om allt möjligt!
Fick skjuts efter ett tag in till vansbro av en amerikan, och kom precis i rättan tid för Patrik Isakssons framträdande av "tillbaks till ruta ett".. Han sjöng några av sina kända låtar och sen var det dags för Robin och Johnny att uppträda på en liten mindre scen i samma lokal..

Trodde inte det skulle bli så mycket folk, men det kom fatiskt en hel del!
Inne i öltältet träffade vi en massa roligt folk, så där vart vi kvar ända tills det stängde..
Det slutade med att samme amerikan, Hans, skjutsade hem mej, darling och hans bror Andreas, min vackra sandra och hennes Mattias, hit, och här käkades det nattmat! ;)

Och som ni kanske förstår så blev det ganska sent för oss i säng.. (eller tidigt beroende på hur man ser det) ;)
Tror klockan blev 5 eller nåt innan det vart sovadags.. Så idag är man lite mör!
Men det var det värt..
Har redan städat upp efter matkalaset, så jag behöver inte bekymra mej nå mer om det iaf! =)


Det kommer bilder från igår lite senare, det lovar jag =) Men först ska jag ta en kaffekopp och få i mej lite frukost!

















Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0