Mysfredag..

Nu är det fredag igen!! =)
Tar en Smirnoff såhär på kvällskvisten medans jag städar upp lite smått.. Känns alltid lite bättre att bara ta det lugnt sen en stund om man har gjort lite nytta.
Annars händer det inget speciellt för mej.. Blir en lugn soffmysarkväll med darling!
Han ska väl ganska snart vara på ingång och då blir det mat!
Älgflié och pommes för och vara mer exakt..





Postat av: thehills & The City

hej!

jag har Sveriges bästa The Hills & The city blogg.

Tycker du om serierna så tycker jag du ska kika in i min blogg. Allt om serierna, cast medlemmarna, fashion, skvaller & en massa drama=)



ha en bra dag=)

2009-09-11 @ 19:28:30
URL: http://hillsandcity.blogg.se/







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0