Tråkig onsdag..

Så jävla tråkig dag! Igår var det ännu värre. Man kan lika gärna jobba känns det som..
Det mesta är ju redan fixat nu inför skolstarten på Måndag ändå. Det är då börjar allvaret igen. Seminarier och tråkiga föreläsningar..

Sitter och väntar på att lönen ska ramla in också. Men ja, den kommer ju försvinna lika fort som den kom så det är väl inget att längta efter egentligen. Till råga på allt kommer jag säkert få lov att köpa helt nya kläder.
Jag tvättade i förrgår och trodde jag kunde lämna den ute under natten. Tji fick jag. Det var genomblött och det luktar fortfarande URK fast den är torr nu. FY FAN! De bästa kläderna dessutom!
Jag blir tokig. Inget går som jag vill!

Nej, jag ska fortsätta dricka mitt kaffe här och kolla runt på datorn. Kanske händer det nåt som gör mej på bättre humör! Man vet aldrig...




Postat av: petra

du får komma hit vet du :)

2010-08-25 @ 12:34:43
Postat av: Jeanette

fan va jobbigt, går de inte o tvätta om kläderna då??

2010-08-26 @ 08:12:27
Postat av: Lotta

Hoppas du hitta nåt som gjorde dig på bättre humör!Tvätta kläderna igen få se om du får bort lukten...

2010-08-26 @ 18:35:00







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0