Vill iväg..

Då har min lediga vecka börjat då.. =)
Jag har trivts extremt bra på jobbet i sommar och alla har varit så snälla och hjälpsamma, men nu behöver jag lite ledigt innan skolan börjar igen känner jag! Högskolan tar upp ALL tid och energi!

Frågan är bara... Vad ska man hitta på? Darling har ju börjat jobba för längesen, så om vi vill göra något tillsammans, så blir det helgen som gäller. Men nu har jag ju redan planer för fredagen och söndagen, så det blir svårt och hinna med nåt innan allvaret börjar. Blir ju inte aktuellt med nån längre tripp.
Lär få vänta så fint till egyptenresan i december, om den nu blir av överhuvudtaget. 
Ger jag mej fan på det så borde det gå! =)

egytenresan.se













Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0