6 dec 2010

Herregud det e redan 6 dec. Helt galet!
Vart tar veckorna vägen egentligen? Snart åker vi till Egypten och jag hoppas inte den veckan går lika fort =P
Usch börjar få lite resfeber tror jag!

När vi kommer hem ja då är det huxflux julafton! =) Vilket betyder att jag snart måste vara heeeeelt klar med julklappar och grejer!
Ska storstäda och pynta gran innan! Ska ägna hela nästa helg till att föbereda lite!
Kanske blir lite julklappsinköp idag. Hoppas det går bättre än sist jag var iväg! Fan alltså! Blev av med tusen kr =(
Glömde plånboken när jag skulle ta på mej jackan och gå ut från kupolen. Kom på det när jag nästan var framme vid nästa anhalt. Körde som en tok tillbaka dit jag visste att jag hade lagt den. Poff borta!
Hade tagit ut jag skulle handla julklappar för så att jag skulle ha koll.
Det skulle jag inte ha gjort! Tur alla kort fanns på annan plats iaf!!

Så tänk på det när ni e ute och julhandlar. FAN!












Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0