Skit på er för...

Gott nytt år! =0)
Ikväll ska vi äntligen få smaka av dooley´s med kaffesmak som vi köpte på planethem från Egypten! Har inte funnits nåt tillfälle riktigt än!
Men ta det lugnt med alkoholen ikväll och tänk på armar och ben när ni smäller raketer!
Själv ska jag hålla mej borta från raketer i år! Tänka på miljön...
Elleeeer jaaaaaaa kan ju låtsas att det är därför iaf! Fint e de så smäll några för mej också så ska jag ta lite kort i stället ;)

Ge nyårslöften med högt satta mål för ni kommer ändå att bryta det ;)
Troligen kommer iaf inte jag kunna hålla det. Håller tummarna för er! Ska hålla mej borta från godis hade jag tänkt, men jag är så svag för choklad så jag vette fan om det kommer gå!

Mitt nyårslöfte kommer också bli att ta hand om mej själv bättre. Alltså lyssna på mej själv och va jag vill och göra slag i saken. Tex resan till new york som jag har tjatat om så länge! Den ska bli av i år. Nästa vinter! Nån som vill med?? Detta kommer jag däremot att hålla till skillnad från godisförbudet! ;)

Skit på er för nu kommer 2011!! =)




Postat av: Jeanette

skit på er o gott nytt år. löften e till för att brytas? elelr hur va de.. ja ska ej ge nånting i löfte, jo inte äta godis, men bara choklad haha. ja e oxå svag för choklad.. mmmmmmmmmmmmmmmmmmm. aja, vi får se. gott nytt år. så ses vi nästa år. häj på dä

2010-12-31 @ 12:32:07







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0