Kanon..

Vad roligt att ni verkar kika förbi lite då och då trots att jag inte skriver så himla mkt längre!
Kommer bli mer igen framöver bara jag hittar tid och lust. =)

Händer idag?
Martins bror fyller år idag så vi ska snart dit och fika lite.. Inget annat planerat men kanske blir en film till kvällen!
Plugg innan det! Ska skriva om min VFU (verksamhetsförlagd utbildning) jag har haft nu under två dagar.
Har varit riktigt roligt och träffa dom små liven! Kommer bli kanon att jobba som lärare!
Känns som det är rätt faktiskt =) Får vara kreativ och se hur barnen lär sej. Passar mej ypperligt!

Tänk alla teckningar man får! Har redan fått 2 ;)






Postat av: jeanette

ja tror de där yrket passar dig perfekt för du e så go och söt!

2010-02-09 @ 19:58:50







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0