Trodde inte..

Att Maine Coon tycker om vatten har jag läst om! Men att Tjorvisen skulle tycka det var så kul, att hon hela tiden ska vara med vid bänken och diskning, trodde jag inte =)

Och ja det är rent vatten i diskhon ;)





Postat av: jeanette

kollade på bilder på rasen. o my god va stora de va då!!! hoppas tjorvas blir skit stor. mysigt värre.

2010-02-22 @ 17:56:04
Postat av: Frida

Vad fin bild! Gullig katt. :)

2010-02-22 @ 19:14:51
URL: http://gaiaa.blogg.se/
Postat av: Cissi

Åhh har du en Main Coon katt, en sån har jag drömt om att få en dag...men jag vill samtidigt ha en katt som kan vara ute, det är ända vilddjur från början :)

Sötis!!!

2010-02-23 @ 09:40:37
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jätte söt misse!! meeeen blir hon lika stor som ja sett på bilder så vete 17 om ja vågar komma till er =) blir ju som en hel hund om lite till =)

2010-02-24 @ 09:17:56







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0