Morgon..

God morgon sömntutor! =)
Är lite halvseg idag. Lite smått ont i halsen och så. Blev inte så många timmars sömn inatt heller..

Hade ni en trevlig alla hjärtans dag igår då?
Jag och Martin var till Borlänge på bio och efter det käkade vi en romantisk middag på American Take Away haha!
Jaja, att sitta på bio var ju iaf mysigt. =)
Fick då äntligen se tredje och sista delen ur Millenniumtriologin. Dom första två blev ju sedda rätt snabbt, men den här tredje tog tid och komma iväg på.. 
Den var mycket bättre än jag väntat mej. Har hört så mycket negativt om den innan så förväntningarna var kanske inte skyhöga, men den var riktigt spännande faktiskt!

Skola på G snart.. Föreläsning från 10 till 12! Håller på med skolans historia nu (för den som inte vet det så pluggar jag till lärare)
Ganska mycket och ta in i huvudet om det, och avsnittet var inte så lätt som jag trodde! =P
Ska ha en muntlig tenta på det sen så man lär verkligen kunna det här ordentligt och kunna prata för sej.

Nej hörrni! God morgon på er och hoppas ni får en bra dag! Min ska jag spendera på en buss..
Lär kila om jag ska hinna! =)

Puss och kram




Postat av: jeanette

åh ja e så nyfiken hur du ska göra med vippe!!!???

2010-02-15 @ 13:06:22







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0